«Η Fosun Tourism θα έχει φέτος 15 ξενοδοχεία σε λειτουργία στην ευρύτερη περιοχή σε κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς σε Ελλάδα, Αίγυπτο, Τουρκία, Ισπανία και Βουλγαρία. Από αυτά, οκτώ συνολικά θα είναι στην Ελλάδα. Η Ελλάδα είναι στο επίκεντρο της στρατηγικής του ομίλου που περιλαμβάνει συνολικά 30 ξενοδοχεία την επόμενη διετία εκ των οποίων τα μισά θα είναι στην Ελλάδα».
Αυτό ανέφερε χθες ο κ. Alessandro Dassi, αντιπρόεδρος της Fosun Tourism Group, στο πλαίσιο της παρουσίασης των δραστηριοτήτων του ομίλου που φέτος το καλοκαίρι θα λειτουργήσει ακόμη τέσσερα ξενοδοχεία στη χώρα μας σε Ρόδο, Κέρκυρα, Μύκονο και Σάμο, τα οποία και θα προστεθούν στα ξενοδοχεία που ήδη λειτουργούν σε Ρόδο, Κω και Κρήτη από το 2020. Η Fosun Tourism Group, μέρος του κινεζικού ομίλου Fosun International, αποτελεί έναν από τους κορυφαίους ομίλους τουρισμού αναψυχής στον κόσμο, στον οποίο ανήκει επίσης η γαλλική αλυσίδα ξενοδοχείων Club Med καθώς και η Thomas Cook που επανεκκίνησε πρόσφατα τη λειτουργία της ως αποκλειστικά online travel agency.
Για την Ελλάδα, οι προορισμοί για τους οποίους υπάρχει δεδηλωμένο ενδιαφέρον και για νέες μονάδες από τον όμιλο που έχει πάρει στην «ομπρέλα» του από το 2019 τα brands της Thomas Cook, Casa Cook και Cook’s Club είναι η Ζακυνθος, η Κρήτη, η Κώς, η Χαλκιδική, η Θάσος αλλά και η Αθήνα- Ατττική. «Η Αθήνα είναι σίγουρα ένας στόχος για εμάς και έχει χαρακτηριστικά όπως η Βαρκελώνη», ανέφερε ο κ. Dassi, ερωτηθείς από το newmoney.gr. «Αυτό που μας ενδιαφέρει περισσότερο δεν είναι ο επαγγελματικός τουρισμός αλλά ο τουρισμός αναψυχής και γι’ αυτό υπάρχει ενδιαφέρον και για την Αττική Ριβιέρα».
Χαρακτηριστικά ο κ. Dassi ανέφερε ότι η εταιρεία θα επιταχύνει το πλάνο ανάπτυξής της στη χώρα μας, διπλασιάζοντας τον αριθμό των ξενοδοχείων τόσο σε παραδοσιακούς όσο και σε ανερχόμενους προορισμούς έως το 2023. «Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε έναν από τους κορυφαίους ξενοδοχειακούς ομίλους στην περιοχή». Φέτος στην Ελλάδα τα ξενοδοχεία που θα λειτουργούν είναι τα εξής: Casa Cook Rhodes, Casa Cook Samos, Casa Cook Mykonos, Cook’s Club Hersonissos, Cook’s Club Tigaki Kos, Cook’s Club Rhodes City Beach, Cook’s Club Ialysos Rhodes, Cook’s Club Corfu.
«Το 2021 η Ελλάδα και τα ελληνικά ξενοδοχεία του ομίλου είχαν πολύ καλές επιδόσεις παρά τις προκλήσεις της πανδημίας και τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς. Το Casa Cook της Ρόδου έφθασε πληρότητες στο 100% την περίοδο Αυγούστου- Οκτωβρίου με υψηλότερες τιμές έναντι του 2019. Θεωρούμε ότι η Ελλάδα λόγω ακριβώς της καλής διαχείρισης της πανδημίας θα ευνοηθεί περαιτέρω και θα κερδίσει μεγαλύτερο μερίδιο μέσα στα επόμενα χρόνια. Η Ελλάδα θέτει τις τάσεις στο κομμάτι της φιλοξενίας, οι επιχειρηματίες του τουρισμού στη χώρα είναι πολύ ανοικτοί σε συνεργασίες και θέλουν να ακολουθούν νέα καινοτόμα προϊόντα. Επομένως, εμείς σαν όμιλος βλέπουμε μία ευκαιρία για εμάς, στο γεγονός ότι η αγορά αλλάζει με πολύ γρηγορότερους ρυθμούς σε σύγκριση με άλλες αγορές. Επίσης μας ενδιαφέρει και το άνοιγμα σε νέους προορισμούς, λιγότερο προβεβλημένους και αυτό ακριβώς εξυπηρετεί το νέο ξενοδοχείο της Σάμου. Θέλουμε να δουλέψουμε με συνεργάτες στην Ελλάδα ώστε να «ανακαλύψουμε» και να προωθήσουμε στο διεθνές κοινό νέους προορισμούς. Η Ελλάδα αποτελεί έναν στρατηγικό προορισμό για εμάς, που ταιριάζει απόλυτα με τα brands των ξενοδοχείων μας. Είμαστε ανοιχτοί σε συνεργασίες με ξενοδόχους και επενδυτές».
Ο κ. Dassi εξέφρασε την αισιοδοξία του για τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού τη φετινή χρονιά, ενώ ερωτηθείς σχετικά αναφέρθηκε και στον αντίκτυπο ειδικά όσον αφορά τον τουρισμό από τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία: «Ο αντίκτυπος είναι διττός. Καταρχάς είναι άμεσος σε ό,τι έχει να κάνει με τις επιπτώσεις από τους Ρώσους που δεν θα ταξιδέψουν φέτος. Ειδικά πάντως για την Fosun Tourism ο αριθμός των Ρώσων επισκεπτών στα ξενοδοχεία της είναι πολύ μικρός, στο 3%- 5% και θα αναπληρωθεί από άλλες εθνικότητες. Οι έμμεσες επιπτώσεις των τελευταίων εξελίξεων έχουν να κάνουν με το υψηλότερο κόστος διαβίωσης για τους Ευρωπαίους και την ψυχολογία για ταξίδια. Ωστόσο γι’ αυτή τη χρονιά θεωρούμε ότι ο κόσμος θα θέλει να πάει διακοπές γιατί έχουν προηγηθεί οι δύο χρονιές της πανδημίας που ήταν πολύ δύσκολες για όλους».
Σύμφωνα με τον Remo Masala, Creative Director των δύο ξενοδοχειακών brands, «το Casa Cook και το Cook’s Club ταιριάζουν στο μοντέλο των μεταμοντέρνων χώρων, όπου οι επισκέπτες μπορούν να συνδεθούν μεταξύ τους σε ένα κοινό μέρος και να μοιραστούν εμπειρίες. Όλα τα ξενοδοχεία μας είναι βαθιά εμπνευσμένα από την ελληνική λέξη «παρέα», που αποτελεί και τη βασική αξία των brands».
Αυτό ανέφερε χθες ο κ. Alessandro Dassi, αντιπρόεδρος της Fosun Tourism Group, στο πλαίσιο της παρουσίασης των δραστηριοτήτων του ομίλου που φέτος το καλοκαίρι θα λειτουργήσει ακόμη τέσσερα ξενοδοχεία στη χώρα μας σε Ρόδο, Κέρκυρα, Μύκονο και Σάμο, τα οποία και θα προστεθούν στα ξενοδοχεία που ήδη λειτουργούν σε Ρόδο, Κω και Κρήτη από το 2020. Η Fosun Tourism Group, μέρος του κινεζικού ομίλου Fosun International, αποτελεί έναν από τους κορυφαίους ομίλους τουρισμού αναψυχής στον κόσμο, στον οποίο ανήκει επίσης η γαλλική αλυσίδα ξενοδοχείων Club Med καθώς και η Thomas Cook που επανεκκίνησε πρόσφατα τη λειτουργία της ως αποκλειστικά online travel agency.
Για την Ελλάδα, οι προορισμοί για τους οποίους υπάρχει δεδηλωμένο ενδιαφέρον και για νέες μονάδες από τον όμιλο που έχει πάρει στην «ομπρέλα» του από το 2019 τα brands της Thomas Cook, Casa Cook και Cook’s Club είναι η Ζακυνθος, η Κρήτη, η Κώς, η Χαλκιδική, η Θάσος αλλά και η Αθήνα- Ατττική. «Η Αθήνα είναι σίγουρα ένας στόχος για εμάς και έχει χαρακτηριστικά όπως η Βαρκελώνη», ανέφερε ο κ. Dassi, ερωτηθείς από το newmoney.gr. «Αυτό που μας ενδιαφέρει περισσότερο δεν είναι ο επαγγελματικός τουρισμός αλλά ο τουρισμός αναψυχής και γι’ αυτό υπάρχει ενδιαφέρον και για την Αττική Ριβιέρα».
Χαρακτηριστικά ο κ. Dassi ανέφερε ότι η εταιρεία θα επιταχύνει το πλάνο ανάπτυξής της στη χώρα μας, διπλασιάζοντας τον αριθμό των ξενοδοχείων τόσο σε παραδοσιακούς όσο και σε ανερχόμενους προορισμούς έως το 2023. «Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε έναν από τους κορυφαίους ξενοδοχειακούς ομίλους στην περιοχή». Φέτος στην Ελλάδα τα ξενοδοχεία που θα λειτουργούν είναι τα εξής: Casa Cook Rhodes, Casa Cook Samos, Casa Cook Mykonos, Cook’s Club Hersonissos, Cook’s Club Tigaki Kos, Cook’s Club Rhodes City Beach, Cook’s Club Ialysos Rhodes, Cook’s Club Corfu.
«Το 2021 η Ελλάδα και τα ελληνικά ξενοδοχεία του ομίλου είχαν πολύ καλές επιδόσεις παρά τις προκλήσεις της πανδημίας και τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς. Το Casa Cook της Ρόδου έφθασε πληρότητες στο 100% την περίοδο Αυγούστου- Οκτωβρίου με υψηλότερες τιμές έναντι του 2019. Θεωρούμε ότι η Ελλάδα λόγω ακριβώς της καλής διαχείρισης της πανδημίας θα ευνοηθεί περαιτέρω και θα κερδίσει μεγαλύτερο μερίδιο μέσα στα επόμενα χρόνια. Η Ελλάδα θέτει τις τάσεις στο κομμάτι της φιλοξενίας, οι επιχειρηματίες του τουρισμού στη χώρα είναι πολύ ανοικτοί σε συνεργασίες και θέλουν να ακολουθούν νέα καινοτόμα προϊόντα. Επομένως, εμείς σαν όμιλος βλέπουμε μία ευκαιρία για εμάς, στο γεγονός ότι η αγορά αλλάζει με πολύ γρηγορότερους ρυθμούς σε σύγκριση με άλλες αγορές. Επίσης μας ενδιαφέρει και το άνοιγμα σε νέους προορισμούς, λιγότερο προβεβλημένους και αυτό ακριβώς εξυπηρετεί το νέο ξενοδοχείο της Σάμου. Θέλουμε να δουλέψουμε με συνεργάτες στην Ελλάδα ώστε να «ανακαλύψουμε» και να προωθήσουμε στο διεθνές κοινό νέους προορισμούς. Η Ελλάδα αποτελεί έναν στρατηγικό προορισμό για εμάς, που ταιριάζει απόλυτα με τα brands των ξενοδοχείων μας. Είμαστε ανοιχτοί σε συνεργασίες με ξενοδόχους και επενδυτές».
Ο κ. Dassi εξέφρασε την αισιοδοξία του για τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού τη φετινή χρονιά, ενώ ερωτηθείς σχετικά αναφέρθηκε και στον αντίκτυπο ειδικά όσον αφορά τον τουρισμό από τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία: «Ο αντίκτυπος είναι διττός. Καταρχάς είναι άμεσος σε ό,τι έχει να κάνει με τις επιπτώσεις από τους Ρώσους που δεν θα ταξιδέψουν φέτος. Ειδικά πάντως για την Fosun Tourism ο αριθμός των Ρώσων επισκεπτών στα ξενοδοχεία της είναι πολύ μικρός, στο 3%- 5% και θα αναπληρωθεί από άλλες εθνικότητες. Οι έμμεσες επιπτώσεις των τελευταίων εξελίξεων έχουν να κάνουν με το υψηλότερο κόστος διαβίωσης για τους Ευρωπαίους και την ψυχολογία για ταξίδια. Ωστόσο γι’ αυτή τη χρονιά θεωρούμε ότι ο κόσμος θα θέλει να πάει διακοπές γιατί έχουν προηγηθεί οι δύο χρονιές της πανδημίας που ήταν πολύ δύσκολες για όλους».
Σύμφωνα με τον Remo Masala, Creative Director των δύο ξενοδοχειακών brands, «το Casa Cook και το Cook’s Club ταιριάζουν στο μοντέλο των μεταμοντέρνων χώρων, όπου οι επισκέπτες μπορούν να συνδεθούν μεταξύ τους σε ένα κοινό μέρος και να μοιραστούν εμπειρίες. Όλα τα ξενοδοχεία μας είναι βαθιά εμπνευσμένα από την ελληνική λέξη «παρέα», που αποτελεί και τη βασική αξία των brands».