Τρεις εταιρείες εκδήλωσαν ενδιαφέρον στον μειοδοτικό διαγωνισμό για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας-Κύπρου.
Να σημειωθεί ότι ο προηγούμενος διαγωνισμός του Υφυπουργείου Ναυτιλίας της Κύπρου για προσέλκυση ακτοπλοϊκών εταιρειών, που θα εκτελούσαν το δρομολόγιο Κύπρου-Πειραιά είχε αποτύχει, αφού δεν είχε προκύψει κανένα ενδιαφέρον. Αυτήν τη φορά οι τρεις εταιρείες από τις οποίες εκδηλώθηκε ενδιαφέρον είναι η SCANDRO HOLDING LTD, η προσφορά της οποίας ανέρχεται στα 15.594.000 Ευρώ, η N.Y. BUSINESS TIES LTD η προσφορά της οποίας ανήλθε στα 14.100.000 Ευρώ και η KIARA NAFTIKI ETAIRIA (Όμιλος SeaJets) που πρόσφερε 16.500.000 ευρώ.
Επισημαίνεται ότι η γραμμή επιδοτείται με 5,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο για τρία χρόνια (σύνολο 16,5 εκατ. Ευρώ).
Ο εν λόγω διαγωνισμός προκηρύχθηκε στις 25 Νοεμβρίου 2021 και οι ενδιαφερόμενοι οικονομικοί φορείς υπέβαλαν προσφορά μέσω της ιστοσελίδας της Διεύθυνσης Δημοσίων Συμβάσεων του Γενικού Λογιστηρίου e-procurement. Στις αρχές Φεβρουαρίου θα τεθούν οι υποβληθείσες προσφορές ενώπιον της Κυπριακής Επιτροπής Αξιολόγησης, με σκοπό την κατακύρωση της προσφοράς το συντομότερο δυνατόν. Στόχος είναι μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου ή αρχές Μαρτίου να υπάρξει επίσημη ανακοίνωση για την κατακύρωση του διαγωνισμού και η μεταφορά επιβατών να ξεκινήσει τον προσεχή Απρίλιο ή Μάιο. Σημειώνεται ότι επαφίεται στον μεταφορέα που θα επιλεγεί, κατά πόσο θα χρησιμοποιήσει το λιμάνι της Λεμεσού ή της Λάρνακας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η τελευταία φορά που υπήρχε ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου-Ελλάδος ήταν πριν από 21 χρόνια.
Να σημειωθεί ότι ο προηγούμενος διαγωνισμός του Υφυπουργείου Ναυτιλίας της Κύπρου για προσέλκυση ακτοπλοϊκών εταιρειών, που θα εκτελούσαν το δρομολόγιο Κύπρου-Πειραιά είχε αποτύχει, αφού δεν είχε προκύψει κανένα ενδιαφέρον. Αυτήν τη φορά οι τρεις εταιρείες από τις οποίες εκδηλώθηκε ενδιαφέρον είναι η SCANDRO HOLDING LTD, η προσφορά της οποίας ανέρχεται στα 15.594.000 Ευρώ, η N.Y. BUSINESS TIES LTD η προσφορά της οποίας ανήλθε στα 14.100.000 Ευρώ και η KIARA NAFTIKI ETAIRIA (Όμιλος SeaJets) που πρόσφερε 16.500.000 ευρώ.
Επισημαίνεται ότι η γραμμή επιδοτείται με 5,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο για τρία χρόνια (σύνολο 16,5 εκατ. Ευρώ).
Ο εν λόγω διαγωνισμός προκηρύχθηκε στις 25 Νοεμβρίου 2021 και οι ενδιαφερόμενοι οικονομικοί φορείς υπέβαλαν προσφορά μέσω της ιστοσελίδας της Διεύθυνσης Δημοσίων Συμβάσεων του Γενικού Λογιστηρίου e-procurement. Στις αρχές Φεβρουαρίου θα τεθούν οι υποβληθείσες προσφορές ενώπιον της Κυπριακής Επιτροπής Αξιολόγησης, με σκοπό την κατακύρωση της προσφοράς το συντομότερο δυνατόν. Στόχος είναι μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου ή αρχές Μαρτίου να υπάρξει επίσημη ανακοίνωση για την κατακύρωση του διαγωνισμού και η μεταφορά επιβατών να ξεκινήσει τον προσεχή Απρίλιο ή Μάιο. Σημειώνεται ότι επαφίεται στον μεταφορέα που θα επιλεγεί, κατά πόσο θα χρησιμοποιήσει το λιμάνι της Λεμεσού ή της Λάρνακας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η τελευταία φορά που υπήρχε ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου-Ελλάδος ήταν πριν από 21 χρόνια.