Friday, 22 November 2024, 13:50

Αθήνα: 20°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Κικίλιας: Επενδύσεις, θέσεις εργασίας και βιώσιμος τουρισμός

    Κικίλιας: Επενδύσεις, θέσεις εργασίας και βιώσιμος τουρισμός

    Άρθρο του υπουργού Τουρισμού Βασίλη Κικίλια στο cnn.gr

    Ο Τουρισμός αποτελεί την ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας, καθώς έμμεσα ή άμεσα 1 στα 4 ευρώ του ΑΕΠ της χώρας προέρχεται από την τουριστική δραστηριότητα.

    Η συμβολή του τουρισμού στην ευημερία της μέσης ελληνικής οικογένειας, αποκτά πολλαπλαστική αξία σε περιόδους κρίσης. Αυτό το «μέρισμα» που επιστρέφει αποτυπώνεται σε δουλειές κυρίως για τη νέα γενιά και σε επιπλέον εισόδημα.

    Τα αντανακλαστικά που επέδειξε η Ελλάδα στην αντιμετώπιση της πανδημίας, στη δημιουργία και εφαρμογή υγειονομικών πρωτοκόλλων από τους επαγγελματίες του τουρισμού, ενίσχυσαν το αίσθημα ασφάλειας και εμπιστοσύνης προς τους επισκέπτες μας. Και αυτό καταγράφηκε σε όλους τους δείκτες: Από τις ταξιδιωτικές εισπράξεις και αφίξεις που ξεπέρασαν τις αρχικές προσδοκίες μέχρι την αύξηση της μέσης κατα κεφαλήν δαπάνης των ξένων επισκεπτών η οποία έφτασε το 20% – πολύ σημαντικό για τις τοπικές οικονομίες- με τον κάθε έναν να δαπανά περισσότερα από 600 ευρώ.

    Τα στοιχεία αυτά δείχνουν ξεκάθαρα ότι ο Τουρισμός δεν είναι απλά ένα εποικοδόμημα στη βάση της οικονομίας. Είναι ο πυλώνας πάνω στον οποίο δομείται μια ολόκληρη παραγωγική δομή.

    Και δεν αναφέρομαι μονάχα στους εργαζόμενους στον ξενοδοχειακό κλάδο ή στην εστίαση, αλλά και σε όσους ασχολούνται με το εμπόριο-ειδικά τη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα- την μεταποίηση, τις διάφορες υπηρεσίες που στηρίζονται στο τουριστικό προϊόν.

    Με σκληρή δουλειά και συλλογική προσπάθεια, αλλά κυρίως με την εμπέδωση της πεποίθησης ότι ο Τουρισμός είναι εθνική υπόθεση, εργαζόμαστε για την ολική επαναφορά του ελληνικού Τουρισμού το 2022.

    Οι πυλώνες της πολιτικής μας για τον Τουρισμό, όπως από την πρώτη στιγμή έχω θέσει είναι οι εξής:

    αναβάθμιση των υποδομών.
    δημιουργία task force crisis management.
    ψηφιοποίηση του τουριστικού προϊόντος.
    upskilling και reskilling, δηλαδή αναμόρφωση και αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.
    Με βάση αυτούς τους 4 πυλώνες θα κινηθούμε για να πετύχουμε τους μικρούς και μεγάλους μας στόχους.

    Ποιοι είναι αυτοί;

    Επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου
    διάχυση των επισκεπτών μας σε όλη τη χώρα, ειδικά σε νέες και ανεξερεύνητες γωνιές της πατρίδας μας
    προσέλκυση ποιοτικού τουρισμού
    ανάδειξη της κρουαζιέρας
    προσέλκυση επενδύσεων
    βιώσιμος τουρισμός
    Στο οπλοστάσιό μας βρίσκονται τόσο η προσέλκυση νέων επενδύσεων σε νευραλγικούς τομείς της ελληνικής οικονομίας, που θα δώσουν την ώθηση που χρειάζεται ο τουρισμός όσο και η ενίσχυση των υποδομών μας και η διαφύλαξη της ποιότητας του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος που συνδέεται με την φέρουσα ικανότητα.

    Αξιοποιούμε επίσης περισσότερα από 320.000.000 ευρώ του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, χωρίς τους ιδιωτικούς πόρους, σε κρίσιμα για την τουριστική ανάπτυξη έργα, όπως η διαχείριση των προορισμών (Destination Management), ο ορεινός τουρισμός (Mountain Tourism), ο τουρισμός υγείας και ευεξίας, ο αγροτουρισμός και η γαστρονομία, ενώ πολύ ψηλά στην ατζέντα μας βρίσκεται η αναβάθμιση Τουριστικών Λιμένων και τα έργα που αφορούν στην προσβασιμότητα των τουριστικών προορισμών από ΑμεΑ.

    Στο πλαίσιο αυτό, προωθούνται όλες οι αναγκαίες μεταρρυθμίσεις που θα διευκολύνουν όχι μόνο την απρόσκοπτη υλοποίηση των έργων που έχουν ενταχθεί στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, αλλά και αυτές που απαιτούνται για την προστασία και κινητροδότηση (incentivization) των ιδιωτών επενδυτών.

    Η στρατηγική μας υπηρετεί το εθνικό στόχο μετατροπής της Ελλάδας σε πρότυπο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης. Αποτελεί προσωπική δέσμευση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, η ανάπτυξη μιας στρατηγικής βιώσιμου τουρισμού που θα αντιμετωπίζει αποτελεσματικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του τουρισμού και θα θέτει τα ζητήματα βιοποικιλότητας στο επίκεντρο του σχεδιασμού του θαλάσσιου και παράκτιου τουριστικού σχεδιασμού, ιδίως σε ό,τι αφορά ευάλωτες τοπικές κοινωνίες, όπως είναι τα μικρότερα νησιά μας.

    Το brand της Ελλάδας είναι μοναδικό, η τουριστική εμπειρία ανεπανάληπτη και είμαστε εδώ για να το ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη